fin lokasjon. trangt og bratt vei opp til nivå nr 2. vi har den smaleste campingvognmodellen(212cm) men den er over 7 meter lang, det gikk akkurat opp bakken fra resepsjone takket være st vogna er smal. rengjøring av sanitæranlegget er ikke eksisterende. skittent og blir aldri vasket. vi sov her 4 netter. mange fine turstier i området.









