Parkeerplaats op wandelafstand van strand met zwemstijger. Er staan ook picknickbanken aan het strand. Echt een idyllisch plekje, vooral met de ondergaande zon. Wij waren hier op dinsdagnamiddag (september), toen was er bijna niemand. Ideale plaats om even uit te rusten. Overnachten niet toegestaan.









