We hebben hier 1 nacht rustig geslapen. De weg is niet erg druk in september en savonds en snachts stil. Wat een mooi uitzicht! De plek is redelijk vlak en er kunnen ca 3 à 4 campers staan. Langs de route zijn meerdere camperplekken. Omdat wij hier in september waren was het erg rustig en gedoogd de gemeente camperaars.








