De ontvangst was chaotisch. Prijs is correct. Geen broodservice. Het sanitair is middelmatig. De discipline is een ramp. De reglementen zijn duidelijk nochtans. Tussen 22.00 hr en 0700 hr moet het stil zijn. Vergeet het maar. Onze eerste nacht werd geterroriseerd door een bende hooligans tot laat in de nacht. Vanaf 22.00 breekt de hel los. Niemand, inclusief het beheer trekt zich er iets van aan.





