Vriendelijke eigenaar, is bezig belangrijke zaken te verbeteren. Helaas voor kampeerders werden de plekken met het geweldige zeezicht tijdens ons verblijf bezet met chalets. Oud sanitair, wel goed warm water maar vaak vies. Er was nu een rustige sfeer op de camping, wel werkgeluiden. De locatie is fantastisch; prachtige natuur. Lopend naar Camaret (1 uur), baai/ strand (10min).









