Aan het einde van de parkeerplaats staat een bordje van een camper, vanaf de weg is het wat onduidelijk. Heerlijk rustig. Geen last gehad van de sporthal. Je loopt meteen het dorp in waar voldoende gelegenheid is voor boodschappen, restaurant of ijsje. Vanaf 21.00 uur was het heerlijk rustig op de camperplaats. Een prima plaats voor een overnachting tijdens onze doorreis.









