Prima plek voor een overnachting. Je hoort wel de snelweg en trein maar niet echt storend als je een goede slaper bent. Verder een aantal lokalen die de plek als carpoolplaats gebruiken. Het is een parkeerplaats voor het natuurgebied waar je heerlijk kunt wandelen. Ook Hoorn makkelijk te doen op de fiets. We hebben heerlijk met ons stoeltje in de zon gezeten.









