Hier enkel een stop gemaakt om te servicen. WC legen, water bijvullen (met gieter of lange slang) kan zonder de cp op te rijden. Aan de zijkant van de PKW parking gaan staan. Heb 0,50€ betaald voor 50L water, enkel te betalen met pinpas. Mooie verzorgde cp!









