Een deel van de parkeerplaatsen is gratis (de blauwe vakken zijn betalend). Meer da. genoeg plaats doorheen de week en wanneer er geen evenementen zijn. Er is ook een waterfonteintje om te drinken
Parking centre ville, OK pour fourgons < 6 m
City center parking, OK for vans <6 m
Parken im Stadtzentrum, OK für Vans <6 m²
Parking centro ciudad, OK para furgonetas <6 m
Pagamento di giorno.no camper stalli piccoli
Parkeren in het centrum, OK voor bestelwagens <6 m
Een deel van de parkeerplaatsen is gratis (de blauwe vakken zijn betalend). Meer da. genoeg plaats doorheen de week en wanneer er geen evenementen zijn. Er is ook een waterfonteintje om te drinken
Pris dans les bouchons, je n'ai pas réussi à me diriger vers ce stationnement, qui de plus paraissait saturé lui aussi.
Toll gelegen und so gar mit Trinkwasser Brunnen.