Prachtige plek in mooie rustige omgeving. Zeer gastvrije beheerders en heerlijke producten van de boerderij. Ook wij werden ontvangen met heerlijke Limburgse vlaai! Vanaf de camping kun je mooie wandelingen maken. Ook prima en schone voorzieningen. Zeer aan te bevelen, wij komen er zeker nog eens terug!








