Aan de roosters te zien vroeger veel plaatsen maar nu ingenomen als invalidenparkeerplaatsen van de sudwest messe : Max 1grote camper, de 2e zou boven het afvoerrooster vuil water staan … wat toch wel frequent bezocht wordt . Burgerking en tankstation om de hoek. Lekker rustig (eenzaam) indien geen beurs want dan is de grote parking afgesloten en veilig want ‘s avonds politiepatrouille.








