Mooi gelegen en met zicht over het dal biedt deze camping alle gelegenheid om heerlijk te relaxen. De Nederlandse eigenaren zijn hartelijk en erg behulpzaam. Wij voelden ons heel welkom. Sanitair is keurig schoon en het zwembad zorgt voor verkoeling. Aanrader








