Fijne plek. Leuke wandelingetjes naar mooie uitzichten. Wat mensen verzamelden zich bij de bankjes (in avond gesloten strandcafé), verder rustig tot 23.00. Helaas wat hangjongeren toen. Geen muziek, slechts gelach en plezier (ik gun het ze). En af en toe auto's die arriveren en weer vertrekken (tikje vreemd). Wij werden er wat onrustig van dus hebben ander plekje gezocht bij de haven.








