2 geweldige dagen gehad na de drukte van de stad. even helemaal midden in de natuur. Een super gastvrij ontvangst door Joep en Miep, met welkomstdrankje. Mooi sanitair en fijn zwembadje. 2 km zandweg er naartoe is goed te doen, vanaf Kiskunhalas, NIET vanaf Kiskunmajsa. Mooie wandelingen op de Puzsta maken en genieten van de absolute rust!








