Wij staan hier tijdens waarschijnlijk de warmste hittegolf ooit gemeten en zijn dan ook dankbaar dat er plaatsen zijn met schaduw. Staan hier voor twee nachten en kunnen weinig negatief zeggen. Sanitair proper, douches werken goed. Camping pal naast de Ourthe en met de mogelijkheid om in het water te gaan wat bij temperaturen van +30 graden zeer welkom was voor zowel de honden als voor ons. Vriendelijk en nederlandstalig ontvangst.






