Een hele leuke camping. Vriendelijke ontvangst door Carine . We hadden een hele mooie plek met schaduw en met prachtig uitzicht op de bergen. Barcelonette is zeer vlot te bereiken met de fiets en te voet, via de rivier. Hele lekkere pizza’s in het restaurant. Een echte aanrader!








