Parkeerplaats voor €5,- is prima, echter €10,- zijn deze compleet uit gemolken watervallen absoluut niet waard. Ook moet je een zeer lange trap af en ook weer op!! Het is overigens gewoon rivier water, dat betekent dat er hoger op ook riolen op uit komen!!!





