1ste keer waar ik moest bijbetzlen voor aanhangwagen: 35e incl tax. Amper schaduwplaatsen. Douches zijn afschuwelijk, roest, klein, niet onderhouden, extra 1e betalen. Maar ze werken (nog steeds) aan een state of the art nieuwe blok, zonnepanelen, airco, maar we mochten dus niet binnen gaan. Enkel in cash betalen. Prijs zal stijgen als blok af is. Tip: bezoek kanaal cesenatico, kerkhof pantani.









