Mooi verzorgde camping, we waren er voor 1 nachtje en kregen een plaats toegewezen nogal dicht bij een andere Van. Sanitair wel oke, dorpje vlakbij, op donderdagnamiddag kleine boerenmarkt in een kleine loods, heel lekker vlees en groenten gekocht. Camping 's ochtends brood en koffiekoeken, makkelijk!









