Rauhallinen yö. Kaulushaikara puhalteli pulloon. Piti oikein selvittää kummallisen äänen alkuperä. Siisti kota. Puitakin on. Vessa ei siisteimmästä päästä, mutta kelpasi istua. Lintutorni mukava lisä. Tieltä kuuluu autojen äänet, mutta eivät häiritsevästi. Ei kyllä mahdu kuin max 5 pientä matkailuautoa, jos täyteen ahtaa. Pitää huomioida myös paikalliset ja henkilöautolla tulevat lintupongarit.









