Alles is van het hoogste niveau. Zo ook de prijs......Zeer ruime standplaatsen, een perfect sanitair gebouw, rustig en op wandelafstand van het dorp. Attente eigenaar. Wij hadden een gehuurde camper, en samen met de huurprijs wordt een overnachting hier wel een heel dure zaak...









