Wat hebben wij genoten van de stilte en het uitzicht op de camping. Alhoewel het sanitair eenvoudig is , maakt de reinheid alles weer goed . De entree is echt 4 m breed, geen enkel probleem voor een buscamper. En fijn , op gras staan ! Zwemmen kun je in het stuwmeer , waar ook andere watersport activiteiten zijn.





