Fantastisch mooie plek bij/in het bos en nationale park. Je kunt hier wandelen (4,5 en 5,5 km) en mtb route fietsen (22 km). Het was erg rustig, twee andere campers maar het terrein is enorm groot, fijner dan de andere plek in het NP. Heerlijk geslapen, nadeel, geen prullenbakken.









