Kiva pikku ranta, johon sai laitettu teltan yöksi. Viereisellä tiellä mopopojat ajeli yöllä vielä ja huuteli jotain, muuten melko hiljainen tie. Lähistöllä koirat piti melkoista meteliä, mutta se oli hetkittäistä. Hyvin maistui unet ja ranta on todella hyvä uimiseen.









