Fijne camping op goede locatie. Uitstekend sanitair. Op zich rustige camping alleen hadden wij de pech dat de overburen hun goedkope herrie raam-airco de hele dag, het liefst met de deur open, aan hadden staan. Thuis of uren weg maakte niet uit. (Het gevolg van het hanteren van een dagtarief voor de stroom in plaats laten betalen naar verbruik) Gelukkig na paar dagen andere plek gekregen.








